מכירת מוצרים באינטרנט, חשוב לעשות נכון !

מכירת מוצרים באינטרנט, חשוב לעשות נכון, לא מעט עסקים פותחים כיום חנויות וריטואליות,
על מנת למקסם את המכירות של המוצרים שלהם.
האינטרנט הוא מקור המידע העיקרי שלנו כצרכנים, והוא הכלי שבאמצעותו אנחנו יכולים לנתח את השוק,
לאמץ לנו את הנתונים הנכונים והמדויקים לאותו מוצר שאנחנו מעוניינים לשווק באינטרנט.
האינטרנט הוא כיום הוא הכלי החזק ביותר בשטח, הנקודה בה יש את אפשרות בזיהוי “השחקנים הפועלים” (המתחרים, מוצרים) בו,
וכך מקבלים החלטות נכונות על איך לשווק את המוצרים ושירותים שלכם.
הפעילות ברשת הפכה אותה מזמן למרכז מסחרי רחב ממדים שבו פועלות חנויות וריטואליות רבות.
אין כל סיבה שלא תצטרפו גם אתם, לעולם הדיגיטלי בשיווק באינטרנט ותציעו את המוצרים לצרכנים שמחפשים את המוצר ממילא.
כמובן שאין זה פשוט ובניגוד לקניון הפיזי תתקשו למצוא פינה שבה תתלו שלט יפה ותנפנפו במוצרים שלכם.
כדי להקים חנות וירטואלית נדרשת מחשבה רבה, ותכנון רב. בסיוע של מתכנת בעל ניסיון בתחום של בניית אתרים,
וכמובן לא לשכוח ולא הרבה יודעים, מקדם אורגני הוא חלק בלתי נשכח מחנות וריטואלית( אופטימיזציה לקידום ), שתי הכלים האלו חייבים,
על מנת שתוכלו לבנות את החנות שלכם בפלטפורמה האידאלית, והנכונה שיודעת לעבוד, שתמשוך את הלקוחות אליכם ותעודד אותם לבצע מכירה.

 

טוב אז איך עושים את זה ? מתחילים לתכנן

חשוב לזכור שחוויית המשתמש, היא המטרה העיקרית שלכם בשלב הראשון בעודכם, מתכננים את בנייתה של החנות הווירטואלית שלכם.
חשבו על החוויה שלכם כגולשים, בחנויות מקוונות אחרות ונסו לחשוב מה תוכלו להציע ללקוחות שלכם, כדי להקל את התהליך כמה שיותר.
שוב אתם לא צריכים לחשוב לבד, כן חשוב וכדי מאוד שהיו מעורבים בעלי המקצוע כמו מתכנת,
ומקדם וביחד תוכלו לראות את כל הדרך הנכונה כל חווית המשתמש שהיא חשובה מאוד !
אין ספק שעיצוב החנות שלכם, הוא הצעד הבסיסי ביותר וככל שתהיו שונים, בנוף הווירטואלי כך תמשכו אליכם יותר צרכנים.
הימנעו מעיצובים מורכבים מידי שיקשו את ההתמצאות באתר או יאטו את קצב הטעינה שלו,
(המקדם האורגני, כבר יסביר יותר לעומק את הסיבה ומה החשיבות של המהירות ), שכן זוהי דרך טובה להרחיק צרכנים פוטנציאליים.
בנוסף, חשבו על חלוקת המוצרים שלכם לקטגוריות והקפידו להיות פשוטים ככל האפשר.
מתן שמות מיוחדים לקטגוריות זה בהחלט נחמד, אבל האם הלקוח יידע,
להגיע למוצר שהוא מחפש בקלות רבה גם בפלטפורמה, שאתם מציעים לו ?
זכרו, שאם הלקוח לא יתמצא באתר ויתקשה להגיע למוצר מסוים,
הוא כנראה ימשיך הלאה, ויחפש חנות מקוונת אחרת שתהיה נוחה לו יותר.
או פשוט ייצא אל החנות פיזית שבה יוכל לקבל גם שירות אישי במקום.
חוויית המשתמש היא בהחלט הדבר החשוב ביותר, והיא זו שתכריע האם המבקרים באתר יבצעו רכישה או לא.

מכירת מוצרים באינטרנט, חשוב לעשות נכון !

 

תנסו לחשוב על הכל מהתחלה, והתחיל בקצב שלכם

תנסו לחשוב תמיד על הכל מתחילת הפרויקט, כך תדעו מה נכון גם להשקיע יותר , והקצב תמיד שלכם כלכלית או מעשית  (בעלי החנויות ) .
דוגמא, על חשיבה מתחילת הדרך, כל עסק עושה את הנכון לו אין חוקים מדויקים,
ישנה דרך שכבר עברו וניסו אז מנסים להסביר, “שכדי ללכת לפי כל מדרגה אחת אחת ולא לקפוץ כמה”.
כך אחת הדרכים האידאליות לעודד לקוחות לחזור לביצוע רכישות נוספות הוא להצטרף למועדון לקוחות.
הציעו להם הנחה קטנה, הטבה או תשומת לב באירועים מיוחדים כמו ימי הולדת וימי נישואים.
כאשר הלקוח יצטרף למועדון שלכם תוכלו לעדכן אותו על מבצעים, לברך אותו ביום ההולדת ולתת לו הטבה יפה לקראת החג.
היחס האישי הזה, תשומת הלב והצעת המבצעים המתאימים ללקוח  כל אלה יעזרו לכם לשמר את הלקוח ולעודד אותו לחזור שוב בעתיד.
בסופו של יום המטרה שלכם איננה לבצע מכירה חד פעמית, אלא לפתח בקרב הלקוחות שלכם קשר למוצרים ולמותג בכלל.
שיווק נכון, פרסום, פיתוח מועדון לקוחות ובניית אתר ידידותי ומזמין,
אלה הם הכלים העיקריים שעומדים לרשותכם כדי לעשות את זה נכון, ולהרוויח בגדול.
שוב וחשוב לזכור תמיד בכל התהליך כדי שהיו אתכם בעלי מקצוע, אם אתם באמת רוצים שהחנות שלכם תהנה רווחית ומשתלמת, כדי להשקיע בבעלי המקצוע .
מעצב גרפי, מקדם אורגני, מתכנת אתרים ובונה, וכמובן כמה שתשקיעו יותר תוכלו לקבל יותר,
לדוגמא יש כלי שנקרא מעצב UI שהוא יודע לעצב אתר ברמת המשתמש, אבל שוב האם זה מתאים לקידום אורגני ?
וכמובן שיש חברות פרסום, שיכולות לתת לכם את כל המענה, ואולי גם מעבר למה שאתם מצפים תבדקו,
חברות פרסום – קידום אתרים אורגני – רשתות חברתיות ועוד הכל תלוי גם בעסק ובחנות שאתם מתכוונים לפתוח.

 

kidum-organi | עורך קידום אורגני
kidum-organi | עורך קידום אורגני